تورهای پارس مسافرتورهای پارس مسافر

Copyright © parsmosafer. All rights reserved.

در حال حاضر عضو هستید؟

تورهای پارس مسافرتورهای پارس مسافر
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور نیم روز عشایر قشقایی

تور نیم روز بازدید از عشایر

عشایر قشقایی

یکی از پرجمعیت ترین اقوام ایران را ایل عشایر قشقایی تشکیل میدهند که بالغ بر 900 سال پیش در استان فارس تشکیل شده و کم کم قلمرو خود را تا اصفهان، خوزستان، بوشهر،کهکیلویه و بویراحمد و چهار محال بختیاری گسترش داده و در این مکان ها نیز سکنی گزیدند.

امروزه با صنعتی شدن زندگی ها و کسب و کارها اکثر این ایل پرجعیت نیز به زندگی شهری روی آورده و زندگی عشایری آنها کم کم رو به فراموشی گذاشته است.

شش پیر فارس

یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق استان فارس، منطقه ی شش پیر است که به دلیل داشتن رودخانه های دایم و فصلی بسیار و هوای نسبتا خنک آن منطقه یکی از زیباترین و خوش نشینترین مناطق برای ییلاق عشایران است.
در این منطقه تفرجگاه های بسیاری نیز وجود دارد که برای گذراندن یک آخر هفته ی تابستانی گرم دور از دغدغه ی شهر نشینی و تازه کردن نفس در هوایی خنک و گرفتن انرژی از آب روان منطقه ی شش پیر بسیار مناسب است.

تور نیم روز عشایر

آژانس پارس مسافر شیراز نیز با رویکرد به زنده نگاه داشتن آیین، آداب و رسوم عشایر قشقایی جهت مسافرین ایرانی و نشاندادن اصالت زندگی ایرانی به توریست های خارجی اقدام به برگذاری تور های نیم روزه ی عشایر به صورت روزانه گروهی و خصوصی کرده است.

در این تور ضمن این که مسافران با زندگی عشایر و چادر نشینی اصیل آشنا میشوند از منطقه سبز شش پیر نیز بازدید کرده و شام را نیز میهمان غذا های سنتی عشایر کنار چشمه و یا رودخانه های شش پیر هستند.

برنامه سفر تور نیم روز عشایر

تور نیم روز عشایر از ساعت 4 بعد از ظهر شروع شده و به سمت سپیدان حرکت میکند بعد از صرف یک پذیرایی خنک در جاده به سوی چشمه های ششپیر رفته و از مکان های سرسبز و چشمه ی ششپیر بازدید میکند و بعد ان به سمت چادر های عشایر مستقر در ییلاق میرود تا با سبک زندگی عشایر ایل قشقایی آشنا شده و شامی تازه و لذیذ را نوش جان کنند.برگشت به سمت شیراز بعد از شام حدود ساعت 9 شب است و نهایتا حدود ساعت 11 به شیراز میرسد.

تور عشایر قشقاییهزینه تور نیم روز عشایر

هزینه تور بابت راهنما راننده شام و پذیرایی برای هر نفر ایرانی 345.000 تومان و برای مسافرین خارجی 20 یورو می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های
09175334265
09176415363
07132223163
(در واتساپ تلگرام و به صورت تماس مستقیم) در تماس باشید.
آدرس : شیراز – چهار راه زند – جنب سینما ایران – آژانس هواپیمایی پارس مسافر