تورهای پارس مسافرتورهای پارس مسافر

Copyright © parsmosafer. All rights reserved.

در حال حاضر عضو هستید؟

تورهای پارس مسافرتورهای پارس مسافر
فراموشی رمز عبور ؟

آیا یک حساب کاربری ندارید؟

تور نیم روز تخت جمشید و نقش رستم

تور های روزانه آژانس پارس مسافر شیراز

آژانس پارس مسافر شیراز مفتخر است که با داشتن بیش از 25 سال سابقه درخشان در برگزاری تور های روزانه به مقاصد گردشگری و توریستی استان فارس اولین و باکیفیت ترین تور ها را با خودرو های توریستی و راهنمایان مجرب و کارکشته به صورت روزانه و حتی در روز های تعطیل به مسافرین محترم ارائه میدهد.

 

تور نیم روز تخت جمشید و نقش رستم

تور نیم روز تخت جمشید و نقش رستم از ساعت 8 صبح تا حدود ساعت 2 ظهر همه روزه اجرا میشود و فرصت خوبی برای مسافرانیست که قصد دارند بعد تور نیم روز، وقت عصر را یا به شیراز گردی یا تور های دیگر شیراز اختصاص دهند.

این تور قالبا با تور تمام روز تخت جمشید نقش رستم و پاسارگاد شروع میشود اما بعد از بازدید از سایت نقش رستم تور ها از هم جداشده، تور تمام روز برای صرف نهار و بازدید از پاسارگاد حرکت کرده و افراد حاظر در تور نیم روز به سمت شیراز حرکت میکنند.

علاوه بر این تور نیم روز را میتوان فرصت مناسبی جهت تمرین های زبان های خارجی از جمله انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی و … دانست چرا که این تور معمولا و بنا به درخواست میهمانان به چند زبان اجرا میشود.

محل شروع تور نیم روز پارسه

شروع تور نیم روز تخت جمشید از هتل سنتی نیایش ساعت 7:30 صبح است اما در صورت هماهنگی های قبلی میتوان از اکثر هتل های در مسیر، مسافر ها به جمع تور بپیوندد.

خدمات تور نیم روز تخت جمشید

تور نیم روز تخت جمشید نقش رستم شامل راهنمای حرفه ای چند زبانه، وسیله ی نقلیه ی توریستی جهت ایاب و ذهاب، ورودیه سایت ها و پذیرایی است.

هزینه تور نیم روز پارسه

این تور همه روزه به صورت گروهی با هزینه ی باورنکردنی 390,000 تومان به ازای هر نفر اجرا میشود قابل ذکر است که هزینه ی ثبت نام میهمان های خارجی 20 یورو به ازای هر نفر می باشد.

ثبت نام در تور نیم روز تخت جمشید و نقش رستم

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های
09175334265
07132223163
(در واتساپ تلگرام و به صورت تماس مستقیم) در تماس باشید.
آدرس : شیراز – چهار راه زند – جنب سینما ایران – آژانس هواپیمایی پارس مسافر